Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Marika Jensen - 16 maj 2012 18:12

Världens underbaraste person e just du ! Kan ej förstå att 7 års vänskap har varit upp och ner men helt plötsligt bra igen e så glad för det att jag just har dig och att du stöttar mig.. Samt jag stöttar dig på alla vis jag kan.. Du skall veta att du e verkligen guldvärd oavsett vad vi har bråkat om och kallat varandra för det ena och det andra så har jag alltid älskat dig som min syster.. Är så himla glad att du finns i mitt liv och har funnits där i 7 års tid och fler år blir det givetvis.  Funderar på om man skall flytta till gamla trakterna igen svalöv/ kågeröd :) hade varit kul att vara närmre dig och kunna ses oftare. 


Jag hoppas vekrligen att testet visar positivt nu när du skall göra det.. Vill bara ditt bästa och stöttar dig i allt :).. 


Jag älskar dig Therese Celander <3


Underbara stora syster Therese Celander Älskar Dig <3  

Presentation


Jag är en tjej på 26 år som älskar min pojkvän. Vi väntar vårt första barn som beräknas komma den 8 november.. Här kan ni följa oss med graviditeten , vänner med mera ;).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards