Direktlänk till inlägg 22 november 2011

Bilder

Av Marika Jensen - 22 november 2011 15:15


Jag och Kusin Tobias ;)  




 


Jag och Kusin Angelica ;)  




 


Jag och mamma Gun på flyget till Gotland ;)  



 


Mamma Gun och Moster Gun ;) Låter roligt det ;) men lång historia varför dem heter likadant ;)  



 


Mamma Gun och Moster Gun igen ;)   



 


Mamma Gun och Kusins son Elias ;)   



 


Kusin Veronica och hennes underbara son Elias ;)  

Publicerat i: Familj
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marika Jensen - 7 juni 2012 14:00

Jag var på ultraljud och fick se min underbara bebis.. Allt var så bra så.. Hjärtat slog fint..   97% att det e en liten Flicka. =).. Hon sparakde mig under ultraljudet samt att hon var ära på att göra 2st kullebytor :)..   Vink Vink :)  ...

Av Marika Jensen - 25 maj 2012 18:30


Bebis magen Vecka 17 (16+2)    

Av Marika Jensen - 23 maj 2012 19:38


Gud vad jag längtar efter dig min älskade bebis.. Kan inte tiden gå fortare så du e i mamma och pappas famn nu??? Om 2 veckor får vi i alla fall se dig på ultraljud och du skall veta att vi båda längtar dit.. Vi tror du kommer bli en tjej :).. Men ...

Av Marika Jensen - 16 maj 2012 18:12


Världens underbaraste person e just du ! Kan ej förstå att 7 års vänskap har varit upp och ner men helt plötsligt bra igen e så glad för det att jag just har dig och att du stöttar mig.. Samt jag stöttar dig på alla vis jag kan.. Du skall veta att du...

Av Marika Jensen - 15 maj 2012 16:40

    Vad skall jag säga om dig min älskade bror ;)... Finns så mycket jag vill få ur mig men vet ej hur. Men jag ångrar ej att jag la till dig som vän på Facebook. Aldrig någonsin. Sen då första gången vi började prata med varandra har jag kä...

Presentation


Jag är en tjej på 26 år som älskar min pojkvän. Vi väntar vårt första barn som beräknas komma den 8 november.. Här kan ni följa oss med graviditeten , vänner med mera ;).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards