Direktlänk till inlägg 7 december 2011

Gästbloggning

Av Marika Jensen - 7 december 2011 15:00

Ja då var det dags för lite gästbloggning igen. 
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men lite ska jag nog komma på! :)


Ja, Marika, vad vill du att jag ska skriva? Tycker vi har sagt det mesta till varandra i chatten på FB. 
Jag är glad att du har hittat Isak, men det har jag ju sagt förr. Tråkigt det som hände igår bara, men det löser sig det med, eller hur? Du är starkare än du tror. Än mer nu när du har Isak och Dixie i ditt liv.


Men du, du var ju intresserad av både Dixie och Panter, varför inte ta båda? ;) Kanske lite mer jobb, men då har iallafalla Dixie och Panter varandra, så slipper dem vara ensamma. :) Även om dom har dig och Isak.


Hm, vad ska jag nu skriva?


Du får förlåta mg, men jag kommer inte på mer. Jag hoppas i alla fall att du blir nöjd med detta. :)


Ni, som läser Marres blogg, ni kan väl kicka in på min också och kanske lämna något avtryck? Det skulle varit riktigt skoj! :) Min Blogg!


Marika, ta hand om dig och tänk inte så mycket på andra, utan mer på dig själv!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marika Jensen - 7 juni 2012 14:00

Jag var på ultraljud och fick se min underbara bebis.. Allt var så bra så.. Hjärtat slog fint..   97% att det e en liten Flicka. =).. Hon sparakde mig under ultraljudet samt att hon var ära på att göra 2st kullebytor :)..   Vink Vink :)  ...

Av Marika Jensen - 25 maj 2012 18:30


Bebis magen Vecka 17 (16+2)    

Av Marika Jensen - 23 maj 2012 19:38


Gud vad jag längtar efter dig min älskade bebis.. Kan inte tiden gå fortare så du e i mamma och pappas famn nu??? Om 2 veckor får vi i alla fall se dig på ultraljud och du skall veta att vi båda längtar dit.. Vi tror du kommer bli en tjej :).. Men ...

Av Marika Jensen - 16 maj 2012 18:12


Världens underbaraste person e just du ! Kan ej förstå att 7 års vänskap har varit upp och ner men helt plötsligt bra igen e så glad för det att jag just har dig och att du stöttar mig.. Samt jag stöttar dig på alla vis jag kan.. Du skall veta att du...

Av Marika Jensen - 15 maj 2012 16:40

    Vad skall jag säga om dig min älskade bror ;)... Finns så mycket jag vill få ur mig men vet ej hur. Men jag ångrar ej att jag la till dig som vän på Facebook. Aldrig någonsin. Sen då första gången vi började prata med varandra har jag kä...

Presentation


Jag är en tjej på 26 år som älskar min pojkvän. Vi väntar vårt första barn som beräknas komma den 8 november.. Här kan ni följa oss med graviditeten , vänner med mera ;).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards