Alla inlägg under december 2011

Av Marika Jensen - 8 december 2011 15:00

Nä nu tänkte jag svara på era frågor men kommer ni på fler så får ni gärna skriva :)






Den första Personen som skrev var Karolina Persson


Hej Marika! kul att du har frågestund igen, älskar när du har det <3
Har du något speciellt dåligt sexminne? Typ ett samlag som du verkligen vill glömma! 
Och har du något speciellt bra sexminne? Berätta!
Vem är din bästa sexpartner? 
Hur tycker du bra sex ska vara? 
Ledsen att jag bara frågar sexfrågor men det finns så mycket jag undrar om det <3 kramiz, tack för en bra blogg


Hej Karolina! Trevligt att du älskar när jag har frågestund ;).


Men i alla fall svar på dina frågor.


Jo där e väl massa med dåliga minnen jag vill glömma vill ju inte dra upp det här ;) men kan ta det via mail eller så istället.

Bra sexminne är väl det sexet jag har med Isak nu e sjukt underbart, 

Min bästa sexpartner är väl min pojkvän jag har nu :). Har aldrig haft sådan bra sex som jag har nu :). 

Bra sex skall vara ge och ta;) 


Nästa som skrev var Emma F. 

hej Marika! det är Emma igen!! Jag hoppas allt är bra med dig?
jag har en fråga, varför kommer alltid Isak till dig och inte tvärt om? känns som ni är hos dig alltid :P 
Kramiz




Heeej Emma :). Vad kul att du skriver igen som alltid :) älskar dina frågor. Jo då det e bra med mig och jag hoppas det e jättebra med dig.

Svar på din fråga är att Isak vill inte vara i Blekinge :) han vill alltid vara här och då har det blivit så :D  Kramiz Emma ;D


Nästa person som skrev var Helena:

hur gick det hos barnmorskan? blev jätte nyfiken!!!!





Hej Helena: Jo då det gick bra hos Barnmorskan. :). Men visade negativit sen i tisdags började jag blöda lite, sen i onsdags (igår) så började det forsa så ja så har inte mått bra dessa 2 dagarna. Men det kommer när det kommer ;).



Nästa som skrev var Linda:

Nu när julen närmar sig med stormsteg, så vad tycker du om julen då? Kram




Hej Linda <3. Ja nu närmar sig verkligen julen med stormsteg :D. Vad Jag tycker om julen :D Julen är fin. Älskar när det snöar på julafton och solen skinner då e det riktig jul tycker jag men sen tänker jag extra mycket på min farmor som gick bort julafton 1990. Så men annars älskar jag julen något kupiöst mycket. <3


Nästa som skrev var Tess:

Hur ser du på dig själv? 
Hur ser du på andra?
Hur vill du att en vän ska vara mot dig och vice versa?
Hur mycket tid lägger du ner på de som finns dig nära?




Hoppas dessa frågor räcker :)


Hej Tess! Ja klart frågorna räcker och hoppas min frågor räcker på din sida med annars får jag ju fixa fler frågor. =)..

Men hur jag ser på mig själv det e ju olika från hur jag mår . Men när jag mår bra så ser jag en positiv tjej som vill massor med livet. Annars ser jag den dystra mörka vägen som du vet.

Hur jag ser på andra det beror från person till person men jag brukar för det mesta se positivt på dem med för vänner skall man vara rädda om men har man inte vänner man kan lita på så ser jag inte dem på ett positivt sätt utan negativt sätt..

En vän skall ju vara som en vän skall vara. Inte snacka skit , kunna träffas umgås , inte lova en massa sen skita i det, men det gäller ju för mig med att hålla dessa med.

Dom nära och kära försöker jag lägga så mycket energi och tid jag bara kan men just nu har jag velat fokusera lite på mig själv för att kunna må mitt mål med att rasa ner i vikt som jag har gjort innan och vill fortsätta med det :).. Men mina vänner eller dom som e mina vänner och vet om det dom vet att jag alltid finns för dom 24/7 att jag alltid lyssnar på dem om dom behöver prata ut och jag försöker även träffa dem när jag kan :).

Kram gumman



Sist men inte minst så skrev Isak :

hur ser en mysig jul som du vill att den ska se ut? puss älskling:)love you:)

hehe hur en mysig jul ser ut e väl god mat sitta och kolla på KALLE ANKA är ett måste mysa till den annars vet jag inte mer än att jag vill att det skall snöa på julafton och att solen skinner.


Älskar dig med Puss på dig med


Nu har jag svarat på alla och hoppas att alla e nöjda .


Kramizar

Av Marika Jensen - 7 december 2011 15:00

Ja då var det dags för lite gästbloggning igen. 
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men lite ska jag nog komma på! :)


Ja, Marika, vad vill du att jag ska skriva? Tycker vi har sagt det mesta till varandra i chatten på FB. 
Jag är glad att du har hittat Isak, men det har jag ju sagt förr. Tråkigt det som hände igår bara, men det löser sig det med, eller hur? Du är starkare än du tror. Än mer nu när du har Isak och Dixie i ditt liv.


Men du, du var ju intresserad av både Dixie och Panter, varför inte ta båda? ;) Kanske lite mer jobb, men då har iallafalla Dixie och Panter varandra, så slipper dem vara ensamma. :) Även om dom har dig och Isak.


Hm, vad ska jag nu skriva?


Du får förlåta mg, men jag kommer inte på mer. Jag hoppas i alla fall att du blir nöjd med detta. :)


Ni, som läser Marres blogg, ni kan väl kicka in på min också och kanske lämna något avtryck? Det skulle varit riktigt skoj! :) Min Blogg!


Marika, ta hand om dig och tänk inte så mycket på andra, utan mer på dig själv!


Presentation


Jag är en tjej på 26 år som älskar min pojkvän. Vi väntar vårt första barn som beräknas komma den 8 november.. Här kan ni följa oss med graviditeten , vänner med mera ;).

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards